Regulamin portalu
§ 1. Definicje
- Regulamin jest to dokument znajdujący się pod adresem http://www.beskid-maly.pl/regulamin/ określający zasady korzystania z Portalu internetowego www.beskid-maly.pl.
- Portal jest to strona internetowa znajdująca się pod adresem http://www.beskid-maly.pl.
- Administratorem portalu jest osoba: Michał Zawierucha
- Użytkownicy są to osoby, posiadający konta w Portalu i mający uprawnienia do ich użytkowania.
- Goście są to osoby, które nie posiadają kont w Portalu, a jedynie przeglądają zawartość stron Portalu.
§ 2. Ogólne zasady
- Administrator portalu nie odpowiada za treści umieszczone przez Użytkowników. Każdy z Użytkowników, musi zdawać sobie sprawę z tego co pisze i wiedzieć, że ponosi za to całkowitą odpowiedzialność.
- Administrator portalu nie odpowiada również za: wszelkie szkody spowodowanie wyłączeniem Portalu z przyczyn technicznych, niezależnych od Administratora portalu oraz wejście w posiadanie haseł Użytkowników przez osoby do tego niepowołane.
- Administrator portalu ma prawo do okresowego wyłączania całego Portalu lub niektórych jego elementów.
- Administartor portalu ma prawo do wysyłania do wszystkich Użytkowników wiadomości na temat ważnych zmian w funkcjonowaniu Portalu oraz nowych elementów Portalu.
-
Portal ma być użytkowany przez wszystkich Użytkowników zgodnie z obowiązującym prawem. W Portalu zabrania się umieszczania treści, które:
- są niezgodne z prawem,
- naruszają normy moralne lub dobre obyczaje,
- mają jakikolwiek związek z pornografią, rasizmem, nienawiścią, przemocą, wulgarnością
- są chronione prawem autorskim,
- zawierają odnośniki do wyżej wymienionych treści,
- Regulamin obowiązuje od 11.11.2010 i może ulec zmianie w każdej chwili. Nowa wersja Regulaminu obowiązuje od momentu jej umieszczenia w Portalu.
- Każdy z Użytkowników zostanie za pomocą odpowiedniej wiadomości e-mail poinformowany o zmianach jakie zaszły w Regulaminie.
- Jeżeli Użytkownik nie będzie się zgadzał z wszystkimi postanowieniami nowego Regulaminu, musi wystąpić z wnioskiem o usunięcie konta w Portalu (§ 6).
§ 3. Rejestracja i konto użytkownika
- Goście, którzy przeglądają Portal mogą w każdej chwili stać się jego Użytkownikami. Aby tak się stało, każdy Gość musi pozytywnie przejść proces rejestracyjny, który dostępny jest pod tym adresem: http://www.beskid-maly.pl/rejestracja/.
- Proces rejestracyjny wymaga podania od Gościa takich danych, jak: adres e-mail, dwukrotnie hasło i nick oraz akceptacji Regulaminu. Gość, który przeszedł przez proces rejestracyjny nazywany już jest Użytkownikiem. Jednak, aby mógł zalogować się do Portalu i w pełni korzystać z jego dóbr, musi potwierdzić swoją rejestrację, poprzez kliknięcie w odpowiedni link, który zostanie mu wysłany na adres e-mail w momencie zakończenia procesu rejestracji.
- Nieaktywne czyli nie potwierdzone przez Użytkowników konta będą usuwane z portalu w ciągu 14 dni od ukończenia procesu rejestracyjnego.
- Moje konto daje Użytkownikowi możliwość zmiany swoich danych takich jak: nick, data urodzenia (tylko do statystyk) oraz zmiany hasła.
- Użytkownik nie może zmienić swojego adresu e-mail. Jeżeli jednak zachodzi taka potrzeba powinien o tym poinformować Administratora portalu za pomocą formularza kontaktowego.
§ 4. Komentarze
- Każdy z Użytkowników ma możliwość umieszczania komentarze pod różnymi elementami Portalu. Wszystkie komentarze muszą być zgodne z ogólnymi zasadami, które zostały szczegółowo opisane w § 2. Regulaminu.
- Komentarze łamiące wyżej wymienione zasady będą ukrywane, ale zachowane w Portalu do wyjaśnienia sprawy.
- Użytkownicy umieszczający niezgodne z zasadami komentarze zostaną odpowiednio jednorazowo pouczani. Jeżeli jednak sytuacja się powtórzy, ich konta zostaną zablokowane.
§ 5. Księga gości
- Każdy z Użytkowników oraz Gości może zamieszczać wpisy w księdze gości, która znajduję się pod adresem: http://www.beskid-maly.pl/ksiega-gosci/. Wszystkie wpisy w księdze muszą być zgodne z ogólnymi zasadami, które zostały szczegółowo opisane w § 2. Regulaminu.
§ 6. Shoutbox
- Każdy z Użytkowników oraz Gości może zamieszczać wpisy w Shoutbox-ie na pierwszej stronie portalu. Wszystkie wpisy znajdujące się w Shotbox-ie muszą być zgodne z ogólnymi zasadami, które zostały szczegółowo opisane w § 2. Regulaminu.
§ 7. Usunięcie konta
- Każdy Użytkownik (z wyjątkiem następnego punktu) portalu ma prawo do wyrejestrowania się czyli usunięcia swoich danych z portalu. Aby to zrobić należy napisać stosowny wniosek i wysłać go do Administratora portalu, za pomocą formularza kontaktowego.
- Prawo do natychmiastowego usunięcia konta traci Użytkownik, który posiada zablokowane konto, jeśli powodem jego zablokowania było złamanie zasad opisanych w § 2. Regulaminu.
- Administrator portalu ma możliwość usunięcia konta każdego Użytkownika bez podawania przyczyny.